Atak na tle rasowym w Praskim sklepie [FILM]

16/03/2018 12:46

W jednym z marketów na Pradze Północ kilka dni temu doszło do ataku na tle rasowym. 22 letni Robert J. groził i zaatakował 35 letniego obywatela Maroka. Na szczęście nikt nie odniósł poważnych obrażeń, a agresywny młody mężczyzna został zatrzymany przez policję.

Wszystko wskazuje na to, że obywatel Maroka został zaatakowany ze względu na przynależność rasową. 22 letni Robert J. wykrzykiwał pod adresem Marokańczyka groźby i szarpał go. Gdy interweniowała ochrona sklepu Robert J. zaczął również szarpać ochroniarza.

Sytuację udało się jednak błyskawicznie opanować po przybyciu na miejsce zdarzenia policji z Pragi Północ. Krnąbrny młody mężczyzna już nie był tak agresywny. Wobec Roberta J. zastosowano dozór policyjny.


Źródło, zdjęcie i nagranie: KSP

Atak na tle rasowym w Praskim sklepie [FILM] komentarze opinie

  • gość 2018-03-16 13:36:30

    Treść komentarza...

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ipragapolnoc.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"