Reklama

Zmiany w Miejskim Przedsiębiorstwie Usług Komunalnych

71 lat działania na rzecz mieszkańców Warszawy, 12 punktów na terenie całego miasta i tysiące historii ludzkich, które choć na chwilę splotły się z MPUK-iem. Dzisiaj ta znana warszawska spółka miejska zmienia władze i odnawia swój wizerunek, gloryfikując życie.

Ubiegłoroczny okrągły jubileusz Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych rozpoczął serię zmian w spółce. Jako pierwsza zmieniła się siedziba firmy. I pomimo niedalekich przenosin, zmiana lokalizacji dodała spółce nowej energii. Wraz z energią w spółce pojawił się Wiceprezes Witold Sielewicz, który wprowadził kolejne zmiany, związane z wizerunkiem i komunikacją firmy na zewnątrz.

- Nie jesteśmy tą samą firmą, którą byliśmy kilka lat temu, nie mówiąc o sięganiu do naszych korzeni. Dlatego dotychczasowy wizerunek przestał być już aktualny – mówi Witold Sielewicz, Wiceprezes MPUK Sp. z o.o. – Ostatnie miesiące to zmiana siedziby i wiele zmian w strukturze przedsiębiorstwa, których efektem jest jego nowy wizerunek.

W podejściu firmy przede wszystkim zmieniły się wartości. Od niegdysiejszego skupienia głównie na śmierci i smutku, ważniejsze stało się życie. Szacunek do śmierci wypływa z umiłowania życia – taką tezę stawia warszawskie MPUK.

- Warszawianie korzystają z usług MPUK już od ponad 70 lat – całe pokolenia przeżywały trudne chwile ze wsparciem naszych pracowników – komentuje Wiceprezes Sielewicz – I choć okoliczności pogrzebu to trudny moment, my pomagamy przebrnąć przez niego jak najłagodniej i wyręczamy naszych klientów w wielu sprawach. Oni mogą się skupić na sobie i swoich bliskich. Przed śmiercią nikt z nas nie umknie, ale rola MPUK-u jest taka, by umożliwić naszym klientom, aby pamiętali o swoich bliskich zmarłych takich, jakimi byli za życia. Bez tych wszystkich okołopogrzebowych komplikacji.

Chociaż MPUK obchodzi w tym roku już 71 lat działalności, firma pokazuje, że poziomem usług nie zatrzymała się w latach minionych. W ofercie pojawiają się nowe pozycje, które odpowiadają potrzebom i stylowi życia dzisiejszych klientów.

Kolejne zmiany w Zarządzie Spółki

W ubiegłym tygodniu nastąpiła kolejna zmiana w MPUK-u – na stanowisku Prezesa Zarządu zasiadł Michał Ambroziak. Za nowym Prezesem stoi doświadczenie w restrukturyzacji spółek (wcześniej z powodzeniem zarządzał Warszawskimi Zakładami Sprzętu Ortopedycznego S.A. i Centralą Farmaceutyczną CEFARM S.A.) i kariera naukowa na Uniwersytecie Warszawskim (Michał Ambroziak jest doktorem nauk ekonomicznych i adiunktem na Wydziale Zarządzania w Katedrze Finansów i Rachunkowości).

- Zostałem powołany na stanowisko Prezesa Zarządu w momencie przełomowym dla spółki, firma wymaga gruntownego przemodelowania sposobu funkcjonowania – mówi Michał Ambroziak – Wykorzystam moje dotychczasowe doświadczenia w zarządzaniu i restrukturyzacji przedsiębiorstw do wprowadzenia MPUK-u na ścieżkę rozwoju. Pomimo tego, że w spółce jestem krótko, już zainicjowałem prace nad planem naprawczym.

MPUK w Warszawie

Nowy wizerunek spółki będzie dostrzegalny stopniowo. Na terenie Warszawy lada chwila pojawią się nowe tablice informacyjne MPUK, a z początkiem roku premierę będzie miała nowoczesna strona internetowa spółki. W międzyczasie zmiany będzie można obserwować w punktach usług.

Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych powstało w 1945 roku jako Miejski Zakład Pogrzebowy, który porządkował kwestie związane z chowaniem zwłok i nielegalnymi miejscami pochówku – pozostałościami po wojnie. W 1951 roku zmieniła się nazwa firmy na Miejskie Przedsiębiorstwo Pogrzebowe. Dzisiejszą nazwę MPUK otrzymał w 1976 roku wraz z przekształceniem w przedsiębiorstwo państwowe. 2002 rok przyniósł ostatnią zmianę – spółka zyskała osobowość prawną jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Jedynym udziałowcem i właścicielem spółki jest Miasto Stołeczne Warszawa.

Artykuł sponsorowany

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo iPragapolnoc.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do