
O Slow Social Media, psychologii social media, marketingu LGBT+ i markach które wspierają tęczową społeczność dowiecie się na otwartym spotkaniu w Centrum Zarządzania Światem. Wystąpią Aleksandra Dejnarowicz, Grzegorz Miecznikowski i Artur Roguski - znani badacze mediów społecznościowych.
Aleksandra Dejnarowicz - trenerka social media, pasjonatka mediów społecznościowych, która pracowała ponadto w agencji digital & social media i obecni prowadzi szkolenia dla firm i klientów indywidualnych - zajmie się pierwszym tematem - Spokojnie, to tylko social media. Czyli o zjawisku Slow Social Media.
Grzegorz Miecznikowski - CEO S Words Agency, szkoleniowiec, aktywista, członek pierwszego w Polsce chóru LGBT+ "Voces Gaudii", LinkedIn Hacker, bloger na grzegorzmiecznikowski.pl, specjalista od komunikacji, spec od optymalizacji sprzedaży i rozwoju biznesu - z kolei podejmie temat: Dlaczego lesbijki lubią duże zderzaki, geje lody, a drag queens noszą okulary? Rzecz o marketingu LGBT+ i markach, które wspierają tęczową społeczność.
Natomiast o Psychologii social mediów opowie Artur Roguski - który rozpoczął swoją karierę w agencji Ogilvy Interactive w 2010 r. następnie został dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie Brief i był między innymi social media managerem kilku znanych marek jak VIVA i Wizaż, a obecnie pracuje w agencji kreatywnej Huta 19.
Warto przyjść niezależnie, czy jesteś freelancerem, dopiero zaczynasz przygodę z social mediami, bądź jesteś specjalistą od PR. Wydarzenie jest otwarte dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami.
Więcej możecie przeczytać tutaj: link
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie