
Nie masz pomysłu na przyszłość? A może masz, ale nie wiesz jak do tego dojść? Warsztaty Wojciecha Sadowskiego mogą być ciekawą propozycją dla Ciebie.
Absolwent SGH, główny szef Zapakuj.to i współwłaściciel agencji reklamowej Cut The Mustard oraz software house'u Move Closer - Wojtek Sadowski opowie co zrobić, żeby założyć własny start-up i co ważniejsze, aby okazał się on strzałem w dziesiątkę.
O start-upach dużo słyszymy w mediach. Czasem nie wiadomo, czego taki start-up naprawdę dotyczy. Jego definicję podała dr Agnieszka Skala. Według niej to każda organizacja, która ma ograniczone zasoby i niepewny popyt na sowje produkty (lub nawet całkowity jego brak). Pomocna może być też opinia Steve'a Blanka „tymczasowa organizacja, która poszukuje rentownego, skalowalnego i powtarzalnego modelu biznesowego”. Czyli start-up to zwykle młoda firma, która dązy do rozwoju który zapewni szybki wzrost liczby klientów.
Wracając do wydarzenia - prowadzący, Wojtek Sadowski ma na koncie wiele wyróżnień związanych z własnym biznesem (dwa razy znalazł się w Rankingu 30 przed 30 Forbesa). Chętnie da Wam kilka wskazówek na spotkaniu w auli II Akademii Leona Koźmińksiego.
Wstęp jest bezpłatny, a zapisać się można tutaj.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie